Ricardas » 04 Rgp 2008, 12:08
City Service atsakymai į užduotus klausimus:
Klausimas. Ar galėtumėte glaustai aprašyti Administratoriaus funkcijas? Kokius klausimus jis įgaliotas spręsti?
Atsakymas. Administruojanti įmonė organizuoja (savo pajėgomis ar sudaro sutartis su atitinkamomis įmonėmis) bendrąsias komunalines ir kt. paslaugas (inžinerinių sistemų nuolatinė techninė priežiūra, šildymo sistemų priežiūra, liftų techninė priežiūra, valymas, atliekų išvežimas ir kt.), kontroliuoja bei atsako už jų tinkamą vykdymą, sudaro sutartis dėl bendrosios elektros, bendrojo vandens (valymo, laistymo reikmėms) pirkimo. Išlaidas už bendrosios nuosavybės priežiūrą paskirsto savininkams (gyventojams). Gyventojų pageidavimu organizuoja jiems reikalingų kitų paslaugų teikimą (atlieka apklausas, parenka potencialius teikėjus, derina sąmatas su gyventojais).
K. Kokias funkcijas vykdo „City Service“ dispečerinė tarnyba?
A. Darbo dienomis ir valandomis „City Service“ skambučių centras (tel. 8 700 55966 arba 274 20 31) užregistruoja skambinusiojo pranešimą (problemą, skundą) ir perduoda spręsti atsakingiems asmenims ar, klientui pageidaujant, sujungia telefonu su namo administratoriumi, buhaltere. Ne darbo valandomis sprendžiamos avarinės problemos, kiti pranešimai registruojami.
K. Kas prižiūri kvartale esantį fontaną bei parkelį, esantį aplink jį? Kam teks priežiūros išlaidos?
A. Statytojui pridavus gerbūvį į miesto balansą priežiūra bei išlaidos už ją tenka savivaldybei. Iki tol priežiūrą vykdo statytojas.
K. Ar Bajorų kelias 15;17;19 liftai pripažinti atsakingų institucijų tinkamais naudoti?
A. Mūsų žiniomis, iki 2008 07 14 atsakingų institucijų tinkamais naudoti pripažinti visi šių namų liftai išskyrus Bajorų kelias 15 C laiptinės.
K. Kas čia per mokestis "El.energija vandentiekio"?
A. Bajorų kelias 15;17;19 namams užtikrinti pakankamą vandens slėgio padavimą yra įrengta vandens pakėlimo stotis, kuri naudoja el.energiją. Suma už suvartotą el. energiją yra padalinama minėtų namų butų savininkams proporcingai butų plotui.
K. Kas prižiūri antžeminių automobilių stovėjimo vietų užraktus? Kas už tai turi mokėti?
A. Antžeminės automobilių stovėjimo vietos užraktas yra konkretaus savininko turtas, o ne bendroji nuosavybė. Priežiūra, remonto išlaidos tenka savininkui.
K. Norėjau pasiteirauti - gal yra galimybė, pateikus atitinkama prašymą, gauti sąskaitas elektroniniu paštu?
A. Šiuo metu Administratoriaus naudojama programa nėra pritaikyta automatiniam sąskaitos išsiuntimui elektroniniu būdu. 2009 m. pradžioje planuojama įdiegti naują sistemą, todėl tokia galimybė atsiras.
K. Kaip apskaičiuojami mokesčiai už elektros energiją bendroms patalpoms?
A. Dėl bendro naudojimo elektros energijos Administratorius sudaręs sutartį su RST ir atsiskaito pagal įrengtų apskaitos prietaisų rodmenis bei galiojančius el. tarifus, o išlaidos yra paskirstomos gyventojams proporcingai butų plotui.
K. Kas moka už elektros energiją, kurią sunaudoja laiptines valančios bendrovės darbuotojų siurblys? Siurbiama pakankamai dažnai ir siurblys pakankamai galingas, per mėnesį prasuka tikrai ne vieną ir ne du kilovatus.
A. Valymo reikmėms naudojama bendrojo naudojimo elektra. Tiksliai apskaityti kiek elektros suvartojama valymo reikmėms –nėra galimybių, o ir netikslinga - padidėjus valymo įmonės sąnaudoms, padidėtų ir paslaugos kaina.
K. Kodėl taip prastai valomos laiptines? Jos nuolatos purvinos, nors taip neturėtų būti. Ar negalima pasamdyti normalios firmos? Ar pagerinsite paslaugos kokybę?
A. Mes siekiame užtikrinti, kad laiptinių valymo paslauga būtų kokybiška. Laiptinių valymas (aukštų holų, laiptų, evakuacinių laiptinių, liftų) vykdomas 2 k./sav., pirmojo a. holo, lifto – kiekvieną darbo dieną. Deja, laikotarpiu, kai įsirenginėjami butai, itin sunku palaikyti švarą. Darbininkai plyteles pjausto laiptinėse, išnešdami barsto statybinių medžiagų likučius ir t.t. Todėl labai prašome gyventojų nurodyti samdomiems darbuotojams laikytis tvarkos. Geranoriškai bendradarbiaudami pasieksime, kad laiptinėse būtų švaru.
K. Jei patikslinus kadastrinius duomenis pasikeitė buto bendras plotas, į ką turėčiau kreiptis, kad nuo šiol mokesčiai būtų skaičiuojami pagal naują kvadratūrą? Teko girdėti, kad informaciją reikia siųsti „City Service“.
A. Gyventojas turėtų kreiptis į Administratorių ir pateikti buto nuosavybės dokumentų kopiją. Mokesčiai bus skaičiuojami pagal naują kvadratūrą.
K. Kas ir kieno sąskaita keičia elektros lemputes laiptinėse?
A. Perdegusias elektros lemputes apžiūros metu laiptinėse keičia Administratoriaus darbuotojai. Tai daroma butų savininkų lėšomis.
K. Ar gyventojai, kurie neturi požeminio parkingo, vis tiek turi mokėti už parkingo elektrą, valymą ir administravimą?
A. Ne, šie gyventojai mokėti už tai neturi.
K. Statytojams ne vieną kartą pranešiau apie blogai veikiančius laiptinės durų užraktus. Jie kažką tvarkė, bet vis tiek laiptinės durys blogai veikia, arba pastoviai yra atidarytos, arba neatsidaro surinkus kodą. Norėtumėm, kad pagaliau laiptinės durys būtų sutvarkytos, nes prasidėjo dviračių vagystės iš laiptinių.
A. Šiuo atveju kreipėtės teisingu adresu, tačiau apie problemas taip pat galite pranešti ir Administratoriui, kuris savo ruožtu informuos statytoją bei kontroliuos, kaip sprendžiama problema. Gavęs informaciją apie gedimus, kuriems galioja garantinis laikotarpis, Administratorius perduoda ją rangovui (rangovui tenka atsakomybė už garantiniu laikotarpiu atsiradusius defektus bei jų šalinimą). Pasibaigus garantiniam periodui, Administratorius organizuoja remonto darbus, o išlaidas paskirsto gyventojams.
Norime atkreipti dėmesį, kad gyventojai būtų budresni ir imtųsi papildomų saugumo priemonių siekiant apsaugoti savo asmeninį ir bendrąjį turtą. Laiptinės durų užraktai tik viena iš prevencijos formų.
K. Kokia yra tvarka pakeisti namo administratorių, t.y. Jus?
A. Administratoriaus keitimo tvarką nustato teisės aktai. „City Service“ administravimo sutartis nustoja galioti įkūrus namo bendriją, sudarius jungtinės veiklos sutartį, savivaldybei paskyrus administratorių.
K. Ar ant naujų namų stogų yra kokios nors bendros televizijos antenos, leidžiančios matyti pagrindinių Lietuvos kanalų programas?
A. Ant Bajorų kalvų kvartalo namų stogų tokių antenų nėra įrengta.
K. Koks nustatytas procesas, kai spręsti reikia garantinę problemą?
A. Garantines problemas galima registruoti „City Service“ skambučių centro telefonu. Jos perduodamos spręsti statytojui. Pažymime, kad administratorius koordinuoja sprendimą tik tų problemų, kurios susijusios su bendromis pastato konstrukcijomis ar kita bendra nuosavybe. Kitu atveju pranešėjui suteikiama informacija, į ką jam derėtų kreiptis.
K. Ar yra nustatyti problemų šalinimo terminai?
A. Garantinių problemų šalinimą vykdo statytojas. Avarinės problemos šalinamos nedelsiant (atvykstama ne vėliau, kaip per 1 val.). Kitos problemos šalinamos prioriteto tvarka.
City Service