Moderatorius: Munchiss
Rolis rašė:Kai apsigyvens daugiau galesime kreiptis su prasymu, kad koki nors autobusiuka dar pridetu...nes 34 gali viso srauto ir "nepavezti"
SsniKeR rašė:Rolis rašė:Kai apsigyvens daugiau galesime kreiptis su prasymu, kad koki nors autobusiuka dar pridetu...nes 34 gali viso srauto ir "nepavezti"
butent! manau kai bus apgyvendintas pirmas ir antras etapas, jau turetumem tureti geresni susisiekima, nes ryte visi i viena autobusa netilpsim ;]]
Munchiss rašė:jo jo o as jau minty audziau pirkti antra automobili seimai ir taip prisideti prie kamsciu vilniuje didinimo, bet gal reik truputuka palaukt paziuret kas bus su visuomeniniu transportu
SsniKeR rašė:Munchiss rašė:jo jo o as jau minty audziau pirkti antra automobili seimai ir taip prisideti prie kamsciu vilniuje didinimo, bet gal reik truputuka palaukt paziuret kas bus su visuomeniniu transportu
turint omeny kad bus pastatyta virs 1000 butu, preliminariais skaiciavimai tai sudarys 2500-3000 gyventoju, plius vietiniai, plius kaustos namai, viso gausim ~1500-2000 dirbanciu asmenu kurie kas ryta keliaus i darba, tarkim 70% is ju keliaus automobiliu, lieka 450-600 ;]
bedauskaite rašė:siaip 34 autobusas, kol nebuvo pakeistas jo marsrutas buvo super jis nedarydavo rato per baltupius o vaziuodavo tiesiai iki santariskiu. tai ta atkarpa galetu tokia ir buti, aisku su uzsukimu iki bajoru nu bet noreti niekas gi nedraudzia bent to nedraudzia...
bedauskaite rašė:siaip 34 autobusas, kol nebuvo pakeistas jo marsrutas buvo super jis nedarydavo rato per baltupius o vaziuodavo tiesiai iki santariskiu. tai ta atkarpa galetu tokia ir buti, aisku su uzsukimu iki bajoru nu bet noreti niekas gi nedraudzia bent to nedraudzia...
Alex rašė:SsniKeR rašė:Munchiss rašė:jo jo o as jau minty audziau pirkti antra automobili seimai ir taip prisideti prie kamsciu vilniuje didinimo, bet gal reik truputuka palaukt paziuret kas bus su visuomeniniu transportu
turint omeny kad bus pastatyta virs 1000 butu, preliminariais skaiciavimai tai sudarys 2500-3000 gyventoju, plius vietiniai, plius kaustos namai, viso gausim ~1500-2000 dirbanciu asmenu kurie kas ryta keliaus i darba, tarkim 70% is ju keliaus automobiliu, lieka 450-600 ;]
sprendziant pagal Mokslininku gatves pralaiduma, manau ne antrus automobilius o dviracius reikes pirkti. Pagal siuos skaiciavimus 30% gyventoju kiekviena ryta linksminsis autobuse o 70% gers rytine kava automobiliuose bo naujai irengtas sviesoforas didelio pralaidumo nezada...
Munchiss rašė:Alex rašė:SsniKeR rašė:Munchiss rašė:jo jo o as jau minty audziau pirkti antra automobili seimai ir taip prisideti prie kamsciu vilniuje didinimo, bet gal reik truputuka palaukt paziuret kas bus su visuomeniniu transportu
turint omeny kad bus pastatyta virs 1000 butu, preliminariais skaiciavimai tai sudarys 2500-3000 gyventoju, plius vietiniai, plius kaustos namai, viso gausim ~1500-2000 dirbanciu asmenu kurie kas ryta keliaus i darba, tarkim 70% is ju keliaus automobiliu, lieka 450-600 ;]
sprendziant pagal Mokslininku gatves pralaiduma, manau ne antrus automobilius o dviracius reikes pirkti. Pagal siuos skaiciavimus 30% gyventoju kiekviena ryta linksminsis autobuse o 70% gers rytine kava automobiliuose bo naujai irengtas sviesoforas didelio pralaidumo nezada...
Na padides tas pralaidumas kai iki 2015 pro mus siaurini vilniaus aplinkeli paleis
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių