Oficialus City Service kreipimasis

Forumo atnaujinimai, instrukcijos, mokesčių informacija, darbų eiga, tarifų pasikeitimai ir pan.

Moderatorius: SuperLapeSnape

Oficialus City Service kreipimasis

Standartinė City Service » 10 Lie 2008, 15:05

Gerbiami „Bajorų kalvų“ gyventojai!

Mes, Jūsų namus administruojančios bendrovės „City Service“ atstovai, pastaruoju metu sulaukiame nemažai „Bajorų kalvų“ bendruomenės klausimų dėl pastatų konstrukcijų priežiūros, taisymo, sąskaitų. Taip pat pastebėjome, kad naujo rajono gyventojams kyla daug neaiškumų dėl administratoriaus atsakomybės ribų.

Norėdami, kad pavienių gyventojų užduodami klausimai neaplenktų likusių bendruomenės narių, kuriems atsakymai lygiai taip pat aktualūs, paprašėme bendruomenės puslapio Bajoruforumas.lt kūrėjų pagalbos. Visą aktualią administratorių informaciją ir atsakymus į bendruomenei aktualius klausimus ketiname talpinti šiame forume, kuris prieinamas visiems gyventojams.

Pirmiausia ruošiamės atsakyti į dažniausiai kylančius klausimus, kuriuos galite užduoti Jūs visi, parašę laišką el. paštu klausk@cityservice.lt. „Subject“ eilutėje prašome nurodyti, kad klausimas atkeliavo iš „Bajorų kalvų“ gyventojo. Iš klausimų, gautų iki liepos 21 dienos, ir atsakymų, bendruomenės forume bus suformuotas „D.U.K. administratoriui“ skyrelis.

Į Jūsų klausimus atsakys šie „City Service“ atstovai:

Vilniaus regiono gyvenamųjų namų administravimo padalinio direktorius Alvydas Sabalys;
Gyvenamųjų namų skyriaus vadovas Darius Zabarskas;
Kokybės vadovė Jolanta Juktonytė;
Administratorius Julius Paulauskas.

SVARBU! Nurodytu el. pašto adresu siųskite tik klausimus arba pasiteiravimus dėl darbų, kurie nereikalauja skubaus reagavimo. Visą informaciją apie gedimus arba neatidėliotinus darbus praneškite skambučių centro numeriu 8 700 55699. Tik taip galėsime užtikrinti, kad į Jūsų pranešimą bus reaguota laiku.

„City Service“
City Service
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 10 Lie 2008, 14:58

Standartinė gorilaz » 10 Lie 2008, 23:54

tu vejo paklausk, tau vejas atsakys...
Vartotojo avataras
gorilaz
 
Pranešimai: 59
Užsiregistravo: 17 Lap 2007, 19:15
Miestas: 1N A6-3

Standartinė Giedre » 11 Lie 2008, 09:05

:)
Giedre
 
Pranešimai: 177
Užsiregistravo: 13 Lap 2007, 10:55
Miestas: 1 N

Standartinė Ricardas » 04 Rgp 2008, 12:08

City Service atsakymai į užduotus klausimus:

Klausimas. Ar galėtumėte glaustai aprašyti Administratoriaus funkcijas? Kokius klausimus jis įgaliotas spręsti?
Atsakymas. Administruojanti įmonė organizuoja (savo pajėgomis ar sudaro sutartis su atitinkamomis įmonėmis) bendrąsias komunalines ir kt. paslaugas (inžinerinių sistemų nuolatinė techninė priežiūra, šildymo sistemų priežiūra, liftų techninė priežiūra, valymas, atliekų išvežimas ir kt.), kontroliuoja bei atsako už jų tinkamą vykdymą, sudaro sutartis dėl bendrosios elektros, bendrojo vandens (valymo, laistymo reikmėms) pirkimo. Išlaidas už bendrosios nuosavybės priežiūrą paskirsto savininkams (gyventojams). Gyventojų pageidavimu organizuoja jiems reikalingų kitų paslaugų teikimą (atlieka apklausas, parenka potencialius teikėjus, derina sąmatas su gyventojais).

K. Kokias funkcijas vykdo „City Service“ dispečerinė tarnyba?
A. Darbo dienomis ir valandomis „City Service“ skambučių centras (tel. 8 700 55966 arba 274 20 31) užregistruoja skambinusiojo pranešimą (problemą, skundą) ir perduoda spręsti atsakingiems asmenims ar, klientui pageidaujant, sujungia telefonu su namo administratoriumi, buhaltere. Ne darbo valandomis sprendžiamos avarinės problemos, kiti pranešimai registruojami.


K. Kas prižiūri kvartale esantį fontaną bei parkelį, esantį aplink jį? Kam teks priežiūros išlaidos?
A. Statytojui pridavus gerbūvį į miesto balansą priežiūra bei išlaidos už ją tenka savivaldybei. Iki tol priežiūrą vykdo statytojas.

K. Ar Bajorų kelias 15;17;19 liftai pripažinti atsakingų institucijų tinkamais naudoti?
A. Mūsų žiniomis, iki 2008 07 14 atsakingų institucijų tinkamais naudoti pripažinti visi šių namų liftai išskyrus Bajorų kelias 15 C laiptinės.

K. Kas čia per mokestis "El.energija vandentiekio"?
A. Bajorų kelias 15;17;19 namams užtikrinti pakankamą vandens slėgio padavimą yra įrengta vandens pakėlimo stotis, kuri naudoja el.energiją. Suma už suvartotą el. energiją yra padalinama minėtų namų butų savininkams proporcingai butų plotui.

K. Kas prižiūri antžeminių automobilių stovėjimo vietų užraktus? Kas už tai turi mokėti?
A. Antžeminės automobilių stovėjimo vietos užraktas yra konkretaus savininko turtas, o ne bendroji nuosavybė. Priežiūra, remonto išlaidos tenka savininkui.

K. Norėjau pasiteirauti - gal yra galimybė, pateikus atitinkama prašymą, gauti sąskaitas elektroniniu paštu?
A. Šiuo metu Administratoriaus naudojama programa nėra pritaikyta automatiniam sąskaitos išsiuntimui elektroniniu būdu. 2009 m. pradžioje planuojama įdiegti naują sistemą, todėl tokia galimybė atsiras.

K. Kaip apskaičiuojami mokesčiai už elektros energiją bendroms patalpoms?
A. Dėl bendro naudojimo elektros energijos Administratorius sudaręs sutartį su RST ir atsiskaito pagal įrengtų apskaitos prietaisų rodmenis bei galiojančius el. tarifus, o išlaidos yra paskirstomos gyventojams proporcingai butų plotui.

K. Kas moka už elektros energiją, kurią sunaudoja laiptines valančios bendrovės darbuotojų siurblys? Siurbiama pakankamai dažnai ir siurblys pakankamai galingas, per mėnesį prasuka tikrai ne vieną ir ne du kilovatus.
A. Valymo reikmėms naudojama bendrojo naudojimo elektra. Tiksliai apskaityti kiek elektros suvartojama valymo reikmėms –nėra galimybių, o ir netikslinga - padidėjus valymo įmonės sąnaudoms, padidėtų ir paslaugos kaina.

K. Kodėl taip prastai valomos laiptines? Jos nuolatos purvinos, nors taip neturėtų būti. Ar negalima pasamdyti normalios firmos? Ar pagerinsite paslaugos kokybę?
A. Mes siekiame užtikrinti, kad laiptinių valymo paslauga būtų kokybiška. Laiptinių valymas (aukštų holų, laiptų, evakuacinių laiptinių, liftų) vykdomas 2 k./sav., pirmojo a. holo, lifto – kiekvieną darbo dieną. Deja, laikotarpiu, kai įsirenginėjami butai, itin sunku palaikyti švarą. Darbininkai plyteles pjausto laiptinėse, išnešdami barsto statybinių medžiagų likučius ir t.t. Todėl labai prašome gyventojų nurodyti samdomiems darbuotojams laikytis tvarkos. Geranoriškai bendradarbiaudami pasieksime, kad laiptinėse būtų švaru.

K. Jei patikslinus kadastrinius duomenis pasikeitė buto bendras plotas, į ką turėčiau kreiptis, kad nuo šiol mokesčiai būtų skaičiuojami pagal naują kvadratūrą? Teko girdėti, kad informaciją reikia siųsti „City Service“.
A. Gyventojas turėtų kreiptis į Administratorių ir pateikti buto nuosavybės dokumentų kopiją. Mokesčiai bus skaičiuojami pagal naują kvadratūrą.

K. Kas ir kieno sąskaita keičia elektros lemputes laiptinėse?
A. Perdegusias elektros lemputes apžiūros metu laiptinėse keičia Administratoriaus darbuotojai. Tai daroma butų savininkų lėšomis.

K. Ar gyventojai, kurie neturi požeminio parkingo, vis tiek turi mokėti už parkingo elektrą, valymą ir administravimą?
A. Ne, šie gyventojai mokėti už tai neturi.


K. Statytojams ne vieną kartą pranešiau apie blogai veikiančius laiptinės durų užraktus. Jie kažką tvarkė, bet vis tiek laiptinės durys blogai veikia, arba pastoviai yra atidarytos, arba neatsidaro surinkus kodą. Norėtumėm, kad pagaliau laiptinės durys būtų sutvarkytos, nes prasidėjo dviračių vagystės iš laiptinių.
A. Šiuo atveju kreipėtės teisingu adresu, tačiau apie problemas taip pat galite pranešti ir Administratoriui, kuris savo ruožtu informuos statytoją bei kontroliuos, kaip sprendžiama problema. Gavęs informaciją apie gedimus, kuriems galioja garantinis laikotarpis, Administratorius perduoda ją rangovui (rangovui tenka atsakomybė už garantiniu laikotarpiu atsiradusius defektus bei jų šalinimą). Pasibaigus garantiniam periodui, Administratorius organizuoja remonto darbus, o išlaidas paskirsto gyventojams.
Norime atkreipti dėmesį, kad gyventojai būtų budresni ir imtųsi papildomų saugumo priemonių siekiant apsaugoti savo asmeninį ir bendrąjį turtą. Laiptinės durų užraktai tik viena iš prevencijos formų.

K. Kokia yra tvarka pakeisti namo administratorių, t.y. Jus?
A. Administratoriaus keitimo tvarką nustato teisės aktai. „City Service“ administravimo sutartis nustoja galioti įkūrus namo bendriją, sudarius jungtinės veiklos sutartį, savivaldybei paskyrus administratorių.


K. Ar ant naujų namų stogų yra kokios nors bendros televizijos antenos, leidžiančios matyti pagrindinių Lietuvos kanalų programas?
A. Ant Bajorų kalvų kvartalo namų stogų tokių antenų nėra įrengta.


K. Koks nustatytas procesas, kai spręsti reikia garantinę problemą?
A. Garantines problemas galima registruoti „City Service“ skambučių centro telefonu. Jos perduodamos spręsti statytojui. Pažymime, kad administratorius koordinuoja sprendimą tik tų problemų, kurios susijusios su bendromis pastato konstrukcijomis ar kita bendra nuosavybe. Kitu atveju pranešėjui suteikiama informacija, į ką jam derėtų kreiptis.

K. Ar yra nustatyti problemų šalinimo terminai?
A. Garantinių problemų šalinimą vykdo statytojas. Avarinės problemos šalinamos nedelsiant (atvykstama ne vėliau, kaip per 1 val.). Kitos problemos šalinamos prioriteto tvarka.


City Service
Vartotojo avataras
Ricardas
Bajorų forumo įkūrėjas
 
Pranešimai: 1102
Užsiregistravo: 06 Lap 2007, 16:49
Miestas: Vilnius, Lithuania

Re: Oficialus City Service kreipimasis

Standartinė tsa » 05 Rgp 2008, 08:51

City Service rašė:Gerbiami „Bajorų kalvų“ gyventojai!

Mes, Jūsų namus administruojančios bendrovės „City Service“ atstovai, pastaruoju metu sulaukiame nemažai „Bajorų kalvų“ bendruomenės klausimų dėl pastatų konstrukcijų priežiūros, taisymo, sąskaitų. Taip pat pastebėjome, kad naujo rajono gyventojams kyla daug neaiškumų dėl administratoriaus atsakomybės ribų.

Norėdami, kad pavienių gyventojų užduodami klausimai neaplenktų likusių bendruomenės narių, kuriems atsakymai lygiai taip pat aktualūs, paprašėme bendruomenės puslapio Bajoruforumas.lt kūrėjų pagalbos. Visą aktualią administratorių informaciją ir atsakymus į bendruomenei aktualius klausimus ketiname talpinti šiame forume, kuris prieinamas visiems gyventojams.

Pirmiausia ruošiamės atsakyti į dažniausiai kylančius klausimus, kuriuos galite užduoti Jūs visi, parašę laišką el. paštu klausk@cityservice.lt. „Subject“ eilutėje prašome nurodyti, kad klausimas atkeliavo iš „Bajorų kalvų“ gyventojo. Iš klausimų, gautų iki liepos 21 dienos, ir atsakymų, bendruomenės forume bus suformuotas „D.U.K. administratoriui“ skyrelis.

Į Jūsų klausimus atsakys šie „City Service“ atstovai:

Vilniaus regiono gyvenamųjų namų administravimo padalinio direktorius Alvydas Sabalys;
Gyvenamųjų namų skyriaus vadovas Darius Zabarskas;
Kokybės vadovė Jolanta Juktonytė;
Administratorius Julius Paulauskas.

SVARBU! Nurodytu el. pašto adresu siųskite tik klausimus arba pasiteiravimus dėl darbų, kurie nereikalauja skubaus reagavimo. Visą informaciją apie gedimus arba neatidėliotinus darbus praneškite skambučių centro numeriu 8 700 55699. Tik taip galėsime užtikrinti, kad į Jūsų pranešimą bus reaguota laiku.

„City Service“


Ar ir toliau savo klausimus reiketu siusti auksciau nurodytu elektroninio pasto adresu???
Vartotojo avataras
tsa
 
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 12 Lap 2007, 18:00
Miestas: BK19

Re: Oficialus City Service kreipimasis

Standartinė Persona » 05 Geg 2009, 10:31

įdomu, kaip jiem prisiskambinti? bandėm bent porą numerių, nieks neatsiliepia.
primenu- BK 19 namo parkingo vartai atlapoti antrą ar trečią savaitę. niekam nerūpi? nieks nesutvarkys? kaip minėjau, mes neprisiskambinam jiems...
Vartotojo avataras
Persona
 
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 07 Bal 2009, 14:57
Miestas: Bajorų k. 19

Re: Oficialus City Service kreipimasis

Standartinė Sihoff » 05 Geg 2009, 14:08

prisiskambinau. pranesiau. uzregistravau. Reg.Nr.172403
Sihoff
 
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 03 Sau 2008, 12:33

Re: Oficialus City Service kreipimasis

Standartinė Persona » 05 Geg 2009, 15:48

ačiū... tai ką, nieks iki šiol nepaskambino? ar irgi taip pat nesėkmingai, kaip mums, nesisekė prisiskambint?
Vartotojo avataras
Persona
 
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 07 Bal 2009, 14:57
Miestas: Bajorų k. 19

Re: Oficialus City Service kreipimasis

Standartinė monaco » 07 Rgs 2009, 10:04

Laba diena, įdomu būtų sužinoti, kodėl adresu Bajorų kelias 5, name neturime karšto vandens? Į ką reikia kreiptis (reikalauti) šiltos atmosferos namuose? SOS!!!!
monaco
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 16 Rgp 2009, 19:15

Re: Oficialus City Service kreipimasis

Standartinė monaco » 07 Rgs 2009, 23:15

VAU, ŠND GAVOME KARŠTĄ VANDENĮ!!!!!!!
monaco
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 16 Rgp 2009, 19:15

Re: Oficialus City Service kreipimasis

Standartinė Raymond » 11 Gru 2010, 22:29

Bajoru kalvu gyventoju prasymu, City servis'ui pavyko susitarti su savivaldybe ir dabar mes galime saugiau jaustis musu gyvenvieteje.
Dabar musu gyvenviete "Bajoru kalvos" (teritorija aplink fontana ir visos gatveles) yra pazenklinta kaip gyvenviete.
CS deka yra sustatyti zenklai prie visu triju ivaziavimu i sia teritorija.
Didelis aciu CS darbuotojui kuris rupinasi musu gyvenviete ir jos saugumu, kurio deka viskas tai ivyko, Juliui Paulauskui.

Sekmes visiems ir pasistenkime laikytis visu eismo taisykliu:
552 Gyvenamoji zona
Už ženklo esančioje teritorijoje galioja šių taisyklių reikalavimai, nustatantys eismo tvarką gyvenamosiose zonose.

Eismas gyvenamojoje zonoje
180 - Pėstiesiems leidžiama vaikščioti važiuojamąja dalimi visoje gyvenamojoje zonoje, tačiau jie neturi trukdyti transporto priemonių eismui be reikalo. Gyvenamojoje zonoje pėstieji turi pirmumo teisę prieš transporto priemones.
181 - Gyvenamojoje zonoje draudžiama:
181.1 - važiuoti didesniu kaip 20 km/h greičiu;
181.2 - stovėti įjungus transporto priemonės variklį;
181.3 - palikti stovėti didesnės kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės krovininius automobilius, daugiau kaip 12 sėdimų vietų autobusus, taip pat traktorius, savaeiges mašinas ir jų priekabas;
181.4 - mokyti vairuoti.
182 - Transporto priemonės vairuotojas, įvažiuodamas į kelią iš gyvenamosios zonos, privalo duoti kelią juo artėjančioms transporto priemonėms.
183 - Šio skyriaus reikalavimai taip pat taikomi daugiabučių gyvenamųjų namų kiemuose.

Su artejanciom sventem !!!
Prikabinti failai
BK gyvenviete.jpg
BK gyvenviete
Vartotojo avataras
Raymond
 
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 08 Sau 2008, 09:17
Miestas: 5N

Re: Oficialus City Service kreipimasis

Standartinė Ricardas » 09 Sau 2011, 20:36

Oho, kaimynai nesėdi rankų sudėję :)
Vartotojo avataras
Ricardas
Bajorų forumo įkūrėjas
 
Pranešimai: 1102
Užsiregistravo: 06 Lap 2007, 16:49
Miestas: Vilnius, Lithuania


Grįžti į Forumo administratorių, statybų organizatorių, prižiūrinčių bendrovių ir kitos oficialios naujienos, pranešimai.

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

cron